Eş dost yakın akraba düğünlerinde sandalyeye çivilenerek yerinden kalkmayan; tanımadıkları insanların düğününde ise iki saniye oturmayan, göbecikler atan gerberadan hepinize selamlar efem..:)




Nerden geldi bu oynama aşkı valla ben de bilmiyorum.. Akşam yakınlardan müzik sesi geliyordu hadi bi gidelim bakalım hem izleriz dedik.. Ama izledik mi? asla! Oynamaktan izlemeye vakit mi kaldı diye sormak lazım önce..:)


Çimenlere oturmuştuk yanı başımızdaki düğüne bakıyorduk ki, kızlar geldi yanımıza "hadi kalkın bakalım oynucaz.." Tabi önce bir naz bir niyaz bizde, sanki kraliyet ailesindeniz de göbek atmaya utanıyoruz.. Yok olmaz bir sürü insan falan, hem hepsi de yabancı utanırız falan derken.. Bir an arkadaşa döndüm "sen kalkarsan ben de kalkarım" demeye kalmadan "e ne duruyosun kalk hadi o zaman" diye cevabı yapıştırması bir oldu..:) Meğer bi kıvılcım bekliyormuşuz..:)


Kenarda köşede 5-6 kız birlikte kendi aramızda oynamamızla başlayan düğün maceramız, düğün sahibinin "kızlar burada oynayamazsınız.. ya sahnede oynarsınız ya da hiç oynamazsınız" şeklinde konuşmasıyla bizi sahneye atarak karşı atak yapmasıyla bir anda sahnede bulduk kendimizi! Bir an bi baktım düğün sahibi teyze beni kolumdan tutmuş sahneye sürüklüyor.. Gerisini hatırlımıyorum, o andan sonrası kopmuş bende..:)


Sonrasında hatırladığım bazı kareler: çile bülbülüm derken hep bir ağızdan çileeeeeeeee diye boğaz patlatma anı, orkestranın tamam mı devam mı sorularına devaaaaaam diye kendimizi yırtmamız, hiç tanımıdağım kızlarla karşılıklı çiftetelli oynamamız ve ankara havasında göbecikler atmamız..


Ben oynamayı bilmiyorum ama diyen ben, kendim bile şaşırdım.. Demek ki oynamayı bilmiyorum ben diye naz yapanlardan korkmak lazımmış meğer!..


Oynamaktan korkmayın diyorum ve yanaklarınızdan mıncırıyorum..:)



Not: Düğün sahipleri bizi çok iyi ağırladı ama :) malum düğünde en çok oynayan biz olunca, bizi pastalar kurabiyelerle, kolalar fantalar gazozlarla beslediler.. Ağırlama yönünden düğün sahiplerine 30 puan!

Hafiften kıskandım ama gelini de çok beğendim.. Güzel oynayışı, pistte uzun süre kalması ve cana yakın hareketleri (özellikle de gelinle karşılıklı oynadıktan sonra) ile benden bir 40 puan daha..:) (Ne uzun not oldu bea)


Geceyi 70 puanla tamamlayarak gecenin 1. olan bu güzel çiftimize hayatta başarılar evliliklerinde bol bol mutluluklar diliyoruz ve yerlerine(balayına) gönderiyoruuuuzz..:) 










Görsel alıntı buradan