Son zamanlarda bir siteye takılıyor gözlerim. (İsim vermiyorum) Erkeklere bayanlara yaklaşma taktikleri, beğendiğin kızı kendine aşık etme, kadınları peşinden koşturma, kadınları etkileme yolları.. gibi konularda akıl veriyor. 


     Akıl vermekle insanlar arası ilişkilerin(özellikle de karşı cinse karşı) yürüyeceğine pek inanmamakla birlikte yine de merak ettim nasıl etkileniyormuşuz bakalım diye bir bakayım dedim.


     Kadınlar erkekleri etkilemek için çeşitli taktikler kullanır, istediğini yaptırmak için her yolu denermiş, eğer bir kadının anlaşılamaz bir davranışı varsa mutlaka kafasında planladığı sinsi bir planı varmış, kadınlara karşı umursamaz görünecek onun taktiklerine karşı yeni taktikler geliştirecek onu alt edecekmişsin bilmem ne diye uzayıp gidiyor. 


Kadın değil baş düşmanın adeta!!  
Allah'ııım meğer bu kadınlar şeytanın küçük birer minyatürleri, Türkiye'deki şubeleri ve iblisin vücut bulmuş haliymiş.. (Kendimden korktum yeminlen!) Dünyadaki en tehlikeli tür: kadın. 

Ama bu taktikler bana çok yetersiz geldi, şeytanla öyle baş edilmez böyle edilir diyorum ve şeytan çıkarma tekniklerini hemen veriyorum efem:


Şeytanı görür görmez Felak Nas'a başla!

Evet bu aşamada o şeytanı defetmek için Felak ve Nas surelerini okumaya başlıyoruz. İşe yaramadı mı? Hemen bir bardak kadar zemzem suyunu hiç acımadan yüzüne yüzüne serpiyoruz, zemzem suyu yoksa okunmuş su da olabilir. Bu da işe yaramazsa karşımızda azılı bir şeytan var demektir ki bu durumda imam hoca ne bulursak çağırıp profesyonel yardım istiyoruz. (Her daim içimizde bir adet muska taşımayı da ihmal etmiyoruz)



En kötüsü: Melek yüzlü şeytan

Irkının en tehlikeli türü olan bu melek görünen şeytanlar çok iyi niyetli sevimli görünürler ama sakın kanmayın siz onlara! Size saati mi sordu kesin seni kullanmak gibi kötü emelleri var üzerinde, sabah günaydın mı dedi seni kafaya takmış, arkadaş ortamında seninle mi konuştu %100 senin boş anını kolluyor. Sakın ola inanayım deme onunla konuşmamak için havalara falan bak, sana soru sorarsa "sinek mi vızıldıyo" türünden iğrenç esprilerle kendinden soğutmaya çalış ve hemen akabinde 
boynundaki muskayı göster çarpılmışa dönecektir, bu onu sert bir dille uyarmaya yetecektir. Hala ısrarlı davranıyorsa "bismillah, kış kış cinler şeytanlar" diyerek lafa başla ki kiminle dans ettiğini görsün..



Radikal Önlem: Alarm

Bu melek yüzlü şeytandan olabildiğince uzağa kaçmak gerek. Hatta eve arabaya alarm taktırmalı.. Bir kadın olur da eve falan yaklaşayım derse hemen kapının üstünden bir kova benzin dökülmeli baktın kaçmıyor çok ısrarlı seni baştan çıkarma konusunda bir de üzerine kibrit çakmalı..



O değil de!

Madem bu kadar azılı düşman, ne yapacağı belli olmayan psikopat bir kız var çevrende veya hayatında çıkar şu şeytanı hayatından da kurtul dmi ama.. Sonra sen sağ biz selamet. (100$ karşılığında şeytan çıkarma ayinleri yapılır) 

Yok çevrendeki hatta dünyadaki bütün kadınlar sinsi birer yılan diyorsan kesin sen haklısındır, tabi canım bütün aşk şairleri, edebi şahsiyetler ve bir çok insan yanılmış tatlım. Niye daha önce senin gibi bir insan çıkıp da söylememiş!..



İçinizdeki şeytanı öldürmeyin diyorum ve yanaklarınızdan mıncırıyorum..




Görsel alıntı buradan