Abuk sabuk düşüncelerin, olası olmayan saçma hayallerin peşindeyim sevgili okuyucu, lütfen biraz tozutabilir miyim? İhtiyacım var buna.. Biraz deli saçması rüyalarda gezinmek, daha önce hiç gitmediğim yerlere gitmek, deli gibi koşmak aptal gibi düşmek istiyorum. Çok düşerim ben, bilen bilir dizlerim hep yaradır benim, kalbim yara olmasın da!


Biraz saçmalamak istiyorum bugünlerde.. İlk olarak işe; hiç gitmediğim yerlere gitmekle başladım bugün hep önünden geçtiğim ama hiç gitmediğim bir yere giderek başlıyorum..:) Niye hiç gelmemişim ben buraya ya diye içimden geçirdim bi de, saf mıyım neyim!. 


Çok şeyi unutasım, çok şeyi affedesim var okuyucu, en başta kendimi.. kırgınlıklarım geçene kadar depresif değil ama biraz deli biraz da aptal takılacağım ve kalbim beni sürüklemekten bıkana ve ayaklarım iflas edene kadar kalbimin aklına uyup onun peşinden gideceğim..  



Sen de bana katılsana, yolda biraz laflarız..:)





Görsel alıntı buradan