"Ay ben hiç kızlarla anlaşamıyorum, bütün arkadaşlarım erkek." Neden bir kızın hiç kız arkadaşı olmaz? Uyuzdur da ondan.. Bir kızın hiç sevdiği bir kız arkadaşı yoksa, hiç mi hiç bir kızla anlaşamıyorsa o bildiğin uyuzdur işte! Yok bayanlar biraz kıskanç oluyormuş, dedikoducu ve fesat oluyormuş, birbirini çekemiyormuş bilmemne.. Sen çok mu farklısın be zekiye'cim ?


Hayat süprizlerle doluymuş.. kimse bana süpriz yapmıyor halbuki, hayat bile..


Önemli olan iç güzelliği diyen arkadaşlarıma sesleniyorum, evleneceğin insanın röntgenini mi çektiriyorsunuz acaba? Tamam huyu da güzel olsun da hilkat garibesi de olmasın ama dmi..


Hiç dizi izlemeyen ama her dizide ne olup bittiğini bilen bana büyük bir alkış lütfen.. 


Aman efendim kimler gelmiş diyen insanın gözleri mi bozuktur yoksa abartı müptelası mıdır hep merak etmişimdir.. Bir de küçük çocuk geldiğinde "ayy sen mi geldin" diyerek çocuğun kendisini bile tereddüde düşüren teyzeler çocukluğunda ne yaşamış olabilir..


Çocukken her ezan okunduğunda denilen "Aziz Allah" cümlesini, "ez Allah" olarak anlayan ve Allah kimi ezecek acaba diye düşünen bana ikinci alkış da geliyooor..


Ailesiyle film izlerken çıkan öpüşme sahnelerini aa kuş geçiyor galiba edasında havaya bakarak geçiren, tek başına olduğunda ise gözünü kırpmadan izleyen insana Türk insanı denir.


Sokakta şu, evde bu, mutfakta o olurum diyen insanda bir çeşit çok kişiliklilik hastalığı ya da şizofreni olduğunu söyleyebilir miyiz?


Sosyal paylaşım sitelerinde geçirdikleri en iğrenç tatili bile bol bol fotoğraflayarak, "tatil huzuru, deniz kum ve güneş" vb başlıklarla paylaşan ve havalı olma unsuru olarak kullanan arkadaşlara selam olsun..


İtiraf ediyorum Türkçe'si varken İngilizce sözcükleri tercih edenlerin dilini koparıp "what's up man?" diyesim geliyor.. (bakınız: blog dünyasında sıkça kullanılan Türkçe'si kendin yap olan "diy")




Şimdilik bu kadar.


Kısa dedim uzatmatmayım diyorum ve yanaklarınızdan mıncırıyorum...:)





Görsel alıntı buradan