Lanlı lunlu konuşmalarımdan da anlaşılacağı üzere içimdeki kabasakal açığa çıkmaya başladı.. İçimde bir huzur var son zamanlarda.. Tabi bu mutlulukta yaptığım alışverişlerin de etkisi olabilir :) Malum alışveriş endorfin etkisi yapıyo bende.. Watsons'ta muhteşem indirimler vardı bende bir kaç parça birşey kaptım tabi.. 





Maybelline Affinitone pudra ben 09 numarasını aldım açık renk ve pembe tonunda.. Kapatıcılığı pek yok, kalıcılığı 3 saat civarı, cildinizde bir kusur yoksa sadece makyaj sabitlemek ya da mat bir görünüm için kullanacaksanız siz de benim gibi çok memnun kalacaksınız..






Bir de rujlarım var soldaki Golden Rose Perfect Shine 226 öyle çok cırt kırmızı değil hafif sürünce nar çiçeği gibi oluyor, sağdaki ise Rimmel Kate Moss ruj no 16 açık ton ve doğal bir renk, ben memnun kaldım siz de deneyebilirsiniz.. Ayrıca Golden Ross Perfect Shine no 220 ruju da var hafif turuncumsu bir rengi var kesinlikle çok tatlı bir renk, böyle tonları seviyorsanız deneyebilirsiniz..

Tabi bunlar benim naçizane, kişisel görüşlerim, sadece fikir vermek için paylaştım, profesyonel bir tanıtım asla değil.. Profesyonel olarak makyaj yapanlar elbette ki daha iyi değerlendirecektir..