Eskiden herkes saçını güzel yapamaz, özel günler hatta günlük kullanım için kuaförlere gidilir, saatler harcanır bir de bol miktarda paralar dökülürdü.. Şimdi kendi saçını başını yapmak bile ne kadar kolay bir hale geldi internet sayesinde, bak netten izle-öğren-yap.. Artık hepimiz ayaklı birer kuaförüz neredeyse :) Özellikle youtube'da bir ton saç yapım videoları var, topuzdan, özel geceler için saç modellerinden günlük kullanıma kadar o kadar çeşitli modeller var ki, insanın hepsini izleyip tek tek deneyesi geliyo..:) Bunların içinde benim en favorim Luxy Hair  adlı kullanıcı. Bu konuda çok uzman olmalarının yanında bir de baya güzel anlatarak işi iyice kolaya indirgiyorlar.. Neyse çok vıdı vıdı etmeyim, bunlar sevdiğim bir kaç saç yapım videosu;





Özel zamanlar için sade ve şık bir topuz









Çok tatlı bir örgü modeli, bunu bende denedim çok tatlı oluyor :)








Ve günlük kullanım için şık bir saç modeli





Saçlarınızın şekilli,havalı ve bakımlı durduğu güzel günler efendim.. Yine bekleriiim, yine geliiiin..:) Deneyin ama gerçekten güzel oluyor, ben denemesem söyler miyim hiç aşkolsun!


Hepinizi yanaklarınızdan mıncrımayı da ihmal etmiyorum..:)

 Video açılmazsa buraya tık tık








Görsel alıntı buradan