Bu postu görünce vay efendim kalbi güçlendiriyormuş, sağlığa çok yararlıymış mutlaka günde bir fincan içilmeliymiş bilmemne falan vıdı vıdı konuşacağımı sandıysanız çok yanılıyorsunuz.. Benim için Türk kahvesi bunlardan daha başka anlamlar ifade ediyor ya da ben başka amaçlarla kullanıyorum.. :)



1. Sevdiklerinle bir araya gelmek

Sevdiğin insana dersin sadece bir türk kahvesi içelim mi diye. Çünkü türk kahvesi içmesi kısa muhabbeti uzun süren bir içeçektir, çay gibi merhaba-görüşürüz içeçeği değil, karamelli macchiato gibi havasından geçilmeyen bir içecek değildir.. Sıcaktır, sevdiklerinle aranı sıcak tutmanı sağlar..


2. Sohbet etmek (dedikodu)
Şimdi hiç lafı evirip çevirmeye gerek yok işte, yapıyoruz yani inkara gerek var mı? "ayy ben dedikodu yapmıyorum" diyen sevgili okuyucu itiraf edebilirsin kimse yok! :)


3. Dertleşmek
Bazen dertlerimiz olur, içimize sindiremediklerimiz.. Bir fincan türk kahvesi eşliğinde bir dostumuz 'geçer' desin yeter ki! Geçer..


4. Rahatlamak
Kim sevdiği bir insanla bir fincan kahve içip bir güzel konuştuktan sonra rahatlamaz ki?


5. Mutlu olmak
Sizde de aynı etkiyi yapıyor mu bilmiyorum ama beni çok mutlu ediyor.. Hele bir de damlasakızlı, çikolatalı olursa ohh misss.. Nasıl canım çekti şimdi, sahi gelsene bana bir kahve içmeye laflarız(dedikodu yaparız)!  

:)