"Biz lisede her haltı yerdik, kavgadan içkiye, sigaraya, kimse bana yamuk yapamazdı.. 5 erkeği aynı anda idare ettim" diyen sevgili kız arkadaşlarımız neden takdir, saygı, ayakta alkışlama gibi hareketler görme beklentisi içine girer..



Israrla elde edilemeyecek kız yoktur! doğru.. sadece biraz zaman vardır. Bir kızın kapısında 1 yıl yat, sonra kalk git 'istemiyorsun madem giderim' ayağına, dakikasına o senin peşinden koşar..(Zira 1 yıl kapısında yatmak da hafife alınacak bir şey değil..)



Evde burnunu bile yağ yaparak, kıtlıktan çıkmışcasına yemek yiyen; dışarıda ise kırılacakmış gibi yiyen arkadaşlarıma kocaman kokulu kokulu öpücükler gönderiyorum..



Facebook hesabını bir kapatıp bir açan, bir dondurup bir eriten arkadaşlara, Face de tavır koysa ya.. Mesela tam dondurma işlemi tamamlanırken, son butona basmadan önce "O kapıdan bir kez çıkarsan bir daha dönemezsin" diye bir uyarı yazısı çıksa ya! Bence çok caydırıcı olabilir..


Hem dürüst, hem sevimli, hem yemek-temizlik yapabilen, hem sadık, hem aşık ve hem de düşünceli, kibar bir erkek varsa lütfen bana da haber verin... Bir görüp fotoğrafını çekmek isterim o numunelik arkadaşın.. Zira nesli tükeniyor..



Yarışmaya başlarken "önemli olan burda olup yarışmak, tüm arkadaşlara başarılar diliyorum" diye kocaman palavralar atan yarışmacılara inat spiker de "madem öyle ödülü kaldırıyorum lan, alın doya doya yarışın" dese çok eğlenceli olmaz mı?



"Ayy bu elbise sana çok yakıştı" diyerek her tarafından pırtlamış 2 beden küçük elbiseyi satmaya çalışan satış görevlisi kızın, sıkıştırdığı kızcağızın yanına gittim ve sakın alma çok kötü dedim, az kalsın görevli kız dövecekti beni.. Ben mağazadan kaçarcasına çıkarken, görevli kız parmağıyla boğazını kesme işareti yaptı, hala korkuyorum..




O değil de eski Türk filmleri hiç mi eskimeyecek! Seviyorum uleeeynn..:)








Görsel alıntı buradan