Böcük de kim? derseniz şu yazımdan okuyabilirsiniz böcük'ü ve enteresan hikayesini..:) şimdi de Böcük ve sevgili eşini sizlere takdim etmek istiyorum efendim..





Normalde böyle deli deli bakmazlar ama fotoğraf makinesinin flaşı gözlerini aldı gariplerimin.. Çifte kumrular gibiler..






Damadımız çok efendi, ağırbaşlı, anlayışlı ve Böcük'ün kaprislerini çekebildiğine göre bolca da sabırlı efem.. Bi de Böcük'ten daha ince yapılı ve zayıf, Böcük'e yarmagül lakabını neden verdiğimi artık daha iyi anladığınızı umuyorum..:) 

Böcük'ün de yuvasını kurduk, başını bağladık sonunda bi de torun sevebilsek!! yook nerdee.. Neymiş efendim "daha çok gençlermiş, yeni evlilermiş, çocuk düşünmüyorlarmışş.." Yolarım ben bunları!

Ekmeğini ver, suyunu ver, salçalı makarnasından patatesine, rokadan maruluna, yumurta sarısına kadar yeme yedir, giyme giydir(bu pek olmadı galiba) sonra yatırımlarının karşılığını alama!! 

Neyse hallettik ama aldım karşıma "Siz bir torun vermeyin bana, sizin o mavi tüylerinizi tek tek yolarım, sizin suyunuza çorba yaparım" şeklinde medeni bir konuşmadan sonra yatak odalarından bir takım sesler geldi. Şu an Böcük'ün alt tarafında, göbüşünün altında büyük bir şişlik var. Ve sanırım Böcük hamileeeeeeeee....:)



Bebişlerimiz olunca elinizi öptürmeye getiririm artık...:)