Keyifle takip ettiğim supercellma tarafından mimlenmiş bulunmaktayımm.. Konuyu görünce öyle bir bakakaldım.. İnsanı afallatacak kadar ilginç ve güzel bir konu.. (Kazık geldi hocamm..)





15 yıl sonra mı?? (Yaa hocam ama sorular çok zorduuu, çalıştığım yerden gelmedi diye mızmızlanasım var..:)


Çocukken ne güzeldi ya, şimdi çocuk olsam -ki hala yetişkin olduğumdan şüpheliyim- astronot olcam 15 yıl sonra derdim.. ama artık daha usturuplu cevaplar vermek gerekiyor dmi? Herhalde en değerlimin -beni ikna edecek öyle biri olursa tabi- ısrarları üzerine evli, tercihen çocuksuz ama evcil hayvan olarak köpek sahibi, en azından bari bir tane cadı mı cadı bir kız annesi olurum. Aaa bir de prof olacağım dmi.. :) Açılın bilim dünyası, akademisyenler: 15 yıl sonraki profesörünüz gerberaa geliyooor.. :)

Hayal ettiğin kadarsın demiş bir düşünür (kim ben de bilmiyorum valla), ondan deli gibi hayaller kurcam şimdi, cümle alem ne kadar olduğumu görsün diye..:)

Valla bilim dünyasına sesleniyorum buradan: uçan arabaları yapmış olun o zamana kadar, ben elaleme "koskoca profesör arabasıyla trafikte kalmış gene" dedirtmemm! Artık havalara uçmak deyiminin gerçek bir anlamı da olacak, vay be..

Sonracığıma şu yaşlanmayı falan da durdurun 38'imde de hala 20'sindeki gibi desinler.. Ha bir de şu evlat olayı var dimi? Mesela çocuğun hayırsız çıkarsa, çürük falan çıkarsa ya da iyi yapamadım ben bunu diye hayıflandığın zaman başka 0 km bir çocukla değiştirebilme imkanın olsun.. Aşk da sonsuza kadar sürse de şu " aşk bitince sevgi kalıyor, sevgi saygı her şeyin başı" klişelerinden kurtulsak!..

Yemek olayını da kapsüllerle halledelim desem çok mu olurum? En azından kilo almayı engelleyen haplar veya yöntemler olsun.."hooop aldım hapımııı, şimdi koca bir yaş pastayı hüpletceem.." hayali bile güzell..:)

Robotları da unutmayalım amaa.. Ben oturayım her işi robotum yapsın..oohh!

Bunlar olmazsa galiba evli, 2-3 çocuk annesi, çalışmayan, ev gezmelerine altın günlerine falan giden bi hanımceiz olurum. Yok yok olacak bunlar, aksini düşünmek bile istemiyorumm..

Ne demişler gelecek de bir gün gelecek (inşallah)..

Bu konudaki görüşlerini çok merak ettiğim (ve hepimizi kırıp geçireceğini düşündüğüm) bidost'u ve efervesan'ı mimliyorum ve hepinizi yanaklarınızdan mıncırıyorum..


Nedir bu mimlenmek derseniz buraya tık tık 







Görsel alıntı buradan