Bir süre önce okuduğum ve beni bir okur olarak fazlasıyla tatmin eden nadir kitaplardan biri.. Okurken bir anda kitapla aynı zamanda ve mekanda buldum kendimi..

     Bugüne kadar 2- 3 kitap ağlatabilmiştir beni, ama öyle duygulandım ki kitabın birçok yerinde ağladım.. Kitaptan bazı satırlar;

"Senin aşkından bir yaprak öğreninceye kadar ilimden üç yüz yaprak unuttum."

"Bir türlü kavuşamadığım, kavuşmaya doyamadığım. Dışında olamadığım, içinden çıkamadığım.Gecelerin hakimi, gözyaşlarımın pınarı efendim.."

"İyiliğinizi de gizleyin tıpkı kötülüklerinizi gizlediğiniz gibi."



Okurken ve okuduktan sonra yaşama bakış açınızda, olayları değerlendirişinizdeki farklılığı göreceksiniz. Hayata farklı bir boyuttan bakmanızı sağlayan bu biyografik romanı okumak çok şey kazandıracak size. Şems'in ağzından nefis bir roman..

Fazla söze gerek yok, mutlaka okumalısınız..