Son zamanlarda bloglarda makyaj, moda, takı, toka derken bi baktım ne kadar moda olmuş efem süslenmek püslenmek.. Bunları kendim süslenmediğim için mi söylüyorum: "tabi ki hayııır! Bende süsü püsü severim.." Hele bi de şu makyaj videoları.. (bayılırım!)

     Efendim düşündüm taşındım; sizlere layık olmak için bende bir kaç süslü takı tokamı, makyaj malzememi paylaşmak istedim.. Tabi malumunuz öğrenci olduğum için öyle çok pahalı takılarım, makyaj malzemelerim yok.. Ama hepsi gerberaa pazarındaki yerini aldı.. :)

Buyrun gerberaa pazarınaa!... gel abla gel.. :)

öncelikle takı dolabımdaki kaos ve karmaşa..





Bir bayan ne kadar karışık bir çantası da olsa ilk elini attığında aradığını bulurmuş.. (dağınıklığı savunmaya bak!) Bende bundan yola çıkarak dağınık olsun, benim olsun dedim.. :)


bunlar da benim en sevdiğim küpelerim;





















Bandana ve kurdelalı tokaların hastasıyımm..










































Ve makyaj malzemelerimden gözdelerim;























Gözde rujlarım..



















Şimdilik bu kadar..Hepinizi yanaklarınızdan mıncırdım.. :)

Sevgilerle..