Herkes fala inanır, ben onu bunu anlamam..  Saçma bu işler hiç inanmam deyip en fala inanmayan erkekler bile, fala bakan biri olduğunda can kulağıyla dinliyorsa "ben fala inanmam" diyene asıl ben inanmam! 

Yazın bir falcının çok methini duyduk.. Sedoşumla tabi biz de hemen bir merak bir heves, hayat hikayemizi geleceğimizi elimize yazacak ya! Yok bir arkadaşa bakmış sen merdivenden düşeceksin dikkat et demiş, kız bir hafta sonra merdivenden düşüp ayağını sakatlamış, birine başka bişey demiş bir kaç güne doğru çıkmış bilmemne.. Tabi "evet benimki de çıktı " diye bu kadar doğrulayan da olunca hepten heyecan yaptık..

Bundan tezi yok hemen akşamına falcının bulunduğu mekanın yolunu tuttuk. Sorduk ettik, araştırdık falan adam yok, arattık gelir mi diye, yok! Bir de oruçluymuş, halsizmiş gelemezmiş.. Şimdi niye öyle kinayeli konuşuyorsun falcılar oruç tutamaz mı diyeceksiniz. Tutar tutmasına ama gündüz fal bakıp akşamına da iftarını yapmak biraz garip değil mi yani?


Neyse aradan bir ay geçti, bizim gene fal aşkımız depreşti.. E artık ramazan geçti bir fal baktıralım heyecanıyla koştuk gittik tabi hemen, ne duyalım bir de  yeminliymiş.. Daha sonra biz biraz ısrar edince bu sefer işin aslında falcı beyefendinin yahudi, eşcinsel olduğu ve erkek arkadaşının izin vermediği söylendi.. Tabi herkesin kendi inancı ve kendi tercihi ama bunların bahane olarak kullanılması.. Neyse dedik ve bir numara bırakarak eğer sevgilisinden ayrılırsa ya da yeminini bozarsa ve tabii oruçlu olmazsa haber verilmesini istedik..

2 gün sonra geri dönüt aldık neymiş beyefendi müsaitmiş bizi bekliyormuş ve 150-200 tl karşılığında bize faldan iki lakırdıdan yalanlar etmeye ikna olmuş! O değil de madem iş paraya bakar, desene bas parayı bakayım falı diye!.. Yok erkek arkadaşım izin vermiyor, yok inancıma göre yasak, ay ben yeminliyim, bugün oruçluyum iftarımı yapmaya gidiyorum bilmemne.. 


Tabi ben rahat durur muyum bu kadar lakırdıdan sonra açtım ağzımı.. Baştan paragöz olduğunu söyleseydiden girdim, bizi kaç zamandır oyaladıya, yalancıdan hadsiz terbiyesize kadar saydırdım.. Ve  yüzüne kapatarak aynı zamanda da bu meseleyi de kapatmış oldum..


Sonuç olarak bundan ne ders çıkarıyoruz derseniz, falcılara ve bahanelere inanmamak gerektiğini mi? hayııııııırrr! Sadece çok bahane bularak sizi oyalayan paragöz falcılardan uzak durmamız gerektiğini çıkarıyoruz tabiki..:) Yok yok ben akıllanmam..:) Ne olmuş yani, falı seviyorumm.. :)




Siz siz olun güvendiğiniz falcılara gidin diyorum ve yanaklarınızdan mıncırıyorum..:)