Vee 100. post :)



Öhöm öhöm 100. post nedeniyle hazırladığım konuşmamı size takdim etmekten mutluluk duyarım diye iğrenç veya sıkıcı bir konuşma yapmayacağım çok sevgili okuyucu korkma.. :) 


Bahar yorgunluğu
Alah'ıım sanki bütün kemiklerimi kırmışlar da sırf kötü görünmesin diye alçıya almamışlar gibi bir his var kaç gündür üzerimde.  Günün 20 saati sırtımda taş taşıyormuş gibi bir ağırlık, dünyanın anlamını bulmuş da bu muymuşş? diye bir de beğenememiş gibi bir isteksizlik, bıkkınlık, hayal kırıklığı.. Bitsin artık şu bahar yorgunluğu mu yoksa benim ruh halim mi artık her neyse..


Yaz geliyo lan!
Herkesin dilinde eyvah yaz geliyor, kiloları napcaz? lafı, artık sakız olmuş dilimizde.. Normalde hiç kimsenin hiç fazla kilosu yoktu da kışın oldu onlar ve herkes ilkbaharda her sene 10'ar kilo veriyor da öyle giriyor yaza..


Küçük şeylerle mutlu ol!
Ota çöpe mutlu olan insanlara hastayım yeminlen. Yok çiçek görür Polyanna'ya bağlanır, yok birini görür sevgi pıtırcığı olur.. Hiç böyle olmadım ben ya; illa da bir güzel haber, gerçek bir dost, iyi bir olay lazım mutlu olmam için; aşağısı kurtarmıyo abla!!


O değil de ne bu çeşitlilik
Sokakta askılıyla gezeni mi ararsın yoksa kıştan kalma kabanlarla, montlarla dışarı çıkanları mı.. Havalardaki bu dengesizlik tabi insanları da etkiliyor, bi soğuk bi sıcak bir karar verse ya şu bahar da geldi mi gelecek mi! O değil de bu aralar mutluluk sebebim: yazlıkları çıkarma vakti geliyooor; gelsin ince bluzlar, şortlar.. :)



Unutmadan,
Deli cesaretiyle başladığım bu yolculukta bana eşlik eden ve yanaklarından mıncırmama dahi ses etmeyen herkese teşekkür ediyorum.. 



:)