Genelde çok polisiye kitap tercih eden biri sayılmam; ancak Tess Gerritsen bu konudaki fikirlerimi değiştirdi diyebilirim. Kitabı okurken bir yazarın bu kadar tıbbi terimi bilmesi için ancak doktor olması gerek diye düşünüyordum ki; yazarımız hakkında yaptığım kısa bir araştırmadan sonra bir dahiliye uzmanı olduğunu ve yazmak için mesleğini bıraktığını öğrendim..

 Dünyadaki ilk tıbbi gerilim kitabını yazmış ve bana kalırsa çok da iyi yapmış..

Okuduğum en güzel polisiye/gerilim kitabı diyebilirim sanırım bu kitap için.

Kitabın ilk bölümünden itibaren okuyucuyu elinin içine alan ve her anında sürükleyebilen heyecan verici bir üslubu var..

Konusuna gelecek olursak, bir cerrah ustalığında becerilere sahip bir seri katilin bu becerilerini kurbanların üzerinde uygulamasını konu alıyor kısaca. Ve yarım kalan bir işi tamamlamak için, intikam için, Dr. Cordell için geri dönüyor..

Uzun lafın kısası polisiye/gerilim sevenler mutlaka okusun diyor ve ısrarla tavsiye ediyorum.. :)

Kitabın son sözünden çok beğendiğim son sözleri:


"Ben hiç reddetmedim. Temel tabiatımı kabul ediyor, benimsiyorum. Tanrı'nın yarattığı gibiyim; Tanrı'nın hepimizi yarattığı gibi. Kuzu nasıl kutsanmışsa, aslan da öyle kutsandı. 

Avcı da! "



Tavsiye Olunur..