Havaların bu denli ısınması, baharın habercisi mi yoksa bildiğin kandırıkçı yalancı bahar mı çözemedim.. En azından baharın gelmesiyle başlayan içimdeki hareketlilik kıpır kıpır olma durumları kandırıkçı değil, bunu biliyorum :) 

Yeni planlarım var bugünlerde.. İçimde kelebekler uçuşuyor sanki, bir sarsılıp kendime gelme vaktim geldi de geçiyor artık. Göktürk Yazıtları'ndaki gibi "Ey Türk titre ve kendine gel" diyesim var kendime :)

Hahaa dedim hohho dediler.. =) Aa bak bunun hikayesini anlatmayı unuttum ben size.


Haha dedim hoho dediler'in öyküsü'ne gelince:
Küçük bir anaokulu öğrencisi öğretmenine dert yanıyor "öğretmenim ben onlara (arkadaşlarına) güldüm, ben haha dedim onlar da hoho dediler.. bana güldüler" diye şikayet etmesi bizde yılın esprisi oldu resmen.. Artık her lafın sonuna hahha dedim hohho dediler diye yapıştırmak gelenek haline geldi :)

Seni sevmiyorum!
O değil de birine 'seni sevmiyorum, ben başkasını seviyorum' dediğinde benim ikimize yetecek kadar sevgim var diyorsa, bu kişinin akıl sağlığından mı şüphe etmek lazım yoksa kendine aşırı özgüvenli olduğunu mu düşünmek gerek.. Biri bana böyle dese yeminlen kahrolurum bir daha yüzüne bakmam ya.. Gurursuzluk bence bu ama; belki de ben yanlış düşünüyorumdur belki de gerçek aşk böyle bir şeydir.  Bu nasıl bir sevgi anlayışı hiç anlayamayacağım sanırım..  


Bir daha içmek yok!!
Akşamdan kalmanın ne olduğu konusunda çok engin bilgilere sahip oldum geçen pazar.. Bugün olmaz başım ağrıyor diyen kadınlara hak verdim yeminlen.. O nasıl bir baş ağrısıdır, kafamın içinde davullar zurnalar eşliğinde Fadime'nin düğünü çalıyordu resmen.. Ayrıca öğleden sonra 5 saat uyuyup da gece 11'de tekrar uyuyabilen bana da büyük bir alkış lütfeenn.. :)




O kadar hafifim ki!
O kadar hafifim ki bugünlerde.. Herkesi her şeyi affettim; ama en başta kendimi.. Yumoşla yıkanmış gibiyim.. :) Özledim mi evet çok şeyi özledim ama önce kendimi.. Sevdiğim biriyle birer Türk kahvesi içip dertleşmeyi, zihnimdeki sesleri dinlemeyi özledim. Diyorlar ya hani şu üç günlük dünya diye madem hepimiz öleceksek niye bu kin tutup kibirlenmek.. Unutmasam bile affettim ya da boşverdim sayın okuyucum sen de boşver.. :)







Yanaklarınızdan mıncırmayı tabiki de ihmal etmiyorum gene, sevildiğinizi bilin.. 

=)