Sonra sonra bazı şeyler geliyor aklıma, diyorum ki demek ki yer etmiş kafamda.. Bir ses çınlıyor kafamda yeni birinden ayrılmış olmam seni düşündürmesin! Niye düşündürsün ki bir ay kimine göre bir ömür kimine söylesen gülünür.. ya da bir hafta mıydı sahi?


 Kinci miyim? hayır, sadece bazı şeyler unutulmaz..


Diyor ya şarkıda bazen sevdim bazen sevildim, uzadı burnum sivrildi dilim..  Benimki sivrilmekten ziyade çatal dil oldu, yılan dili gibi.. Önüme gelenle kavga edecek kıvama geldim.


Bir boş zaman aktivitesi olarak mutsuzum.. Prensip olarak kendimle kaldığım zamanları kendime dert bulmak ve üzülmekle geçiririm. Belki biz de birlikte mutsuz oluruz demiştim ama onu da beceremedim. Birlikte bırak mutlu olmayı mutsuz olmak bile zor!


Kim beddua ettiyse tebrik ederim efenim. Evet, evet mutlu ol bütün bedduaların tuttu.. Evime ateşler salınmadı, yuvam bozulmadı ama mutsuzlukta master yapıyorum..


 Ayy bi de çok soru soran bir arkadaşım var onu neden yaptın bunu neden söyledin?! lan ben kendi davranışlarıma anlam veremiyorum, sorularıma kendim cevap veremiyorum.. Biraz huzur lütfen ama.. Beni kendi halime bırakın.. Ne demişler bırakın berduşu onun derdi ona yeter.


Efenim İsviçreli bilim insanları gene boş durmamış beyin frekanslarıyla ilgili bir araştırma yapmışlar ve buna göre; bir insan çok  aklına geliyorsa bunun nedeni o kişinin sürekli seni düşünmesiymiş..  Dur bi kenan doğulu-pamuk kalbim yapiim hemen..



Neyse gece 3te kalkacak bir insan için çok bile saçmaladım, haydin muckk.. ;)