Önceki fal maceralarımı az çok biliyorsun çok sevgili okuyucum,


Neyse bunları boş verelim de gel sen son maceramı dinle bir de sayın okuyucu;

Dün izin günümdü ev arkadaşımla bugün bari evde pineklemeyelim dedik, zira son birkaç aydaki bütün boş günlerimizi evde ot ot pinekleyerek geçirdik.

 Ne yapsak ne yapsak derken bir arkadaş aradı. Ev arkadaşımdan Yağmur arıyor cümlesini duyduktan sonra başıma bir saçmalık geleceğini anlamalıydım zaten. Sonraki diyalog: canım nasılsınız  hadi biz dışarıdayız, burada süper bir falcı var. Sunrise cafedeyiz çıkın gelin! 

Ben biliyordum bu ileri zekalının lafıyla yola çıkılmayacağını ama biraz istemeyerek de olsa çıktık. Yaklaşık 2 saat yol sürdü.. Yok yok trafik değil bu pek zeki arkadaş bize yolu yanlış tarif ediyormuş. Kervanlarla yola çıkmış, 5 aylık yoldan gelen göç kafilesi havasında, cafeye ulaştıktan sonra kutsal topraklara ulaşmış gibi yeri öpüp cafe ahalisini selamlayarak üzerimize atılan karanfiller eşliğinde içeri girdik! 

O da ne bizimki yemeğini yemiş, çayını içmiş, bir de üzerine tavlasını oynamış arkadaşıyla.. Bizi de bir bekleseydin insafsız 5 aylık yoldan geliyoruz biz!!

Adamla yapılan kısa bir hoş geldiniz, nerede kaldınız ve pazarlık merasiminden sonra sözde falcıların prensesi(!) Melek hanım beni huzurlarına çağırdılar..

Falcı sanki tüm geleceği avucumun içine yazacak şimdi edasında geçtim oturdum karşısına.. Kadın adımı soruyor söylüyorum, doğum tarihimi soruyor söylüyorum, annem babamı soruyor söylüyorum, hayatında biri var mı, mesleğin ne derken, hobaaa.. Noluyo lan! Sen söyleyeceksin bana bunları.. Oldu olacak ben anlatayım sen dinle temalı küçük bir arıza çıkardım. Kadın olayı çözmüş meğer senden alabileceği temel bilgileri öğreniyor bunları temel alarak sana bir uydurmasyon gelecek inşaa ediyor. Tamam fal biraz da uydurmasyona dayanıyor da, biraz da kendin çabala ama dmi? 


Hemen restimi çekip iptal ettirmeye yeltenerek kalkmamla kadının beni oturtması bir oldu.. Sonra illa yaz bunları diye elime bir kağıt ve kalem tutuşturdu. Benden aldığı bilgilerle bana caka satacak hanımefendi.. Lan ben söyledim sana onları!



Sonra mı? Sonrasını yazdım bekliyorum, bakalım iyi uydurabilmiş mi :) İnsan akıllanmıyor işte, hele ben! Ben hiç akıllanmammm!! :)