Ünlü bir blog yazarı olan Pucca'nın ilk kitabı.. Allah Beni Böyle Yaratmış adlı son kitabını okuduktan sonra bu kitabını da okumaya karar vermiştim..

Allah Beni Böyle Yaratmış isimli kitabına göre daha akıcı ve içten. Benim hoşuma giden yanı kendini iyi göstermeye çalışmaması, övmemesi kısacası olduğu gibi göstermesi. Yeri geldiğinde kendine kıskancım da diyor yaptığı kötü şeyleri bile hiç değiştirme kaygısı gütmeden olduğu gibi yazmış..

Ne düşündüyse ne hissettiyse öylece yazmış hatta çoğu yerinde kötüler gibi kızıyor kendine .. Hatalarıyla, güzel yanlarıyla kendini olduğu gibi kabul edebilen bir insan.


Bir kadının bakış açısından yazılan okuyan birçok insanın kendinden bir şeyler bulabileceği eğlenceli bir kitap diyorum ve gene notlarımı tekrarlıyorum..


Not: Küfürlü konuşmaları sevmeyenler için kötü haber: kahramanımız Pucca'nın dilinin ayarı yok! :) (Pucca'nın küfür haznesi beni şoktan şoka soktu.. Başlangıçta ben de pek küfür sevmeyen biri olarak epey yadırgadım ama okudukça bunu açık sözlülüğüne bağladım ya da bağlamak istedim..)

Kitap için çok eleştiri gelmiş evet kahramanımız evlenmekle kafayı bozmuş, evet çok küfürbaz ve birçok erkek arkadaşı olmuş; ama bu sadece eğlenmelik bir kitap, çok da ciddiye almamak gerek diye düşünüyorum.. 


Dip Not: Bu da erkekler için: Kitapta kadınların erkeklere olan bakış açısı, olayları algılama ve değerlendirme mevzuları -e kitabın yazarı da bir kadın olduğu için- tamamen bir kadın gözüyle yazılmış, haberiniz ola..