Bana vefasız diyenleri haklı çıkarmanın vermiş olduğu haksız gururla, ne uzun ne de kısa orta mı orta bir aradan sonra yine ve yeniden karşınızdayım efem.. dediklerimi idrak etmeye çalışma çok sevgili okuyucu oku gül ve geç; seviyorum uzun cümlelerle laf cambazlığı yapmayı.. Ben de biliyorum çok ihmal ettim seni sevgili ve pek saygılı blogum; tamam bea çemkirme artık!


Aman neler oldu neler bitti! Bilirsin pek çenesi düşük bir insan değilimdir, o yüzden her dk rapor vermem öyle yaptım böyle ettim diye ama artık bir durum raporunun vakti gelmiş; zira bloga bakınca yaşıyor muyum öldüm mü belli değil! Evet evet hala yaşıyorum.. 


Düzensizliktir benim düzenim! Bir gün gece 1'de uyuyup iki saat sonra 3'te kalkmak ya da sabaha karşı 6'da uyuyup öğle 2'de uyanmak hobilerim arasında! 


Görüşmeyeli neler karıştırdın dersen! :) birkaç şehir gördüm mesela.. Konya'da eski arkadaşlarımla özlem dolu bir görüşme.. Ankara'da ufak bir gezinti, Kızılay'dan birkaç hatıra.. Diyarbakır'da yanı başımda bir arkadaşımın telefonun kapkaç edilmesine tanık olmam ve tabi geceyi emniyette geçirmemiz, ifade verme ve kapkaçcıyı teşhis etme faslını da es geçmeyelim.. Aa bir de Sovyetlerden kalma soğuk binaları ve ruhsuz insanlarıyla Taşkent'in çirkinliğini tescil ettim !


Yaşadığım şehri değiştirdiğimi biliyorsun zaten. Yeni ev arkadaşlarım, yeni bir hayat ve yeni bir düzen de bunların cabası.. Bir de Kiprim var minnak mı minnak, çekik mi çekik, hayatımın ve kalbimin büyük kısmını işgal eden; pek sevdim zira kendisini.. :) 


Kafam çok karışık pek sevgili blog, o kadar çok planım var ki, nereden başlasam bilemiyorum.. Ancak güzel günlerin beni beklediğini biliyorum. Nereden biliyorsun deme biliyorum işte! :)





Aaa bu arada freedooooommmmm!!! ;)