İlk bölümde bol bol güldüren ikinci yarısından itibaren salya sümük ağlatan, yeşilçam tadında güzel bir film.. İnsanların duygularına hitap etmeyi bilmiş.. 

     Filmde dikkatimi çeken şey Fahriye Evcen'in çok saf bir kadını çok başarılı bir biçimde canlandırmasıydı.. Bazı sahnelerde kanadına basılmış kuş gibi ciyaklıyo ama gene de rolün hakkını vermiş.. 

     İzleyen arkadaşlardan aldığım tüyolarla yüksek beklentiler içine girince beklentilerimin boşuna çıkmasından korkuyordum biraz ama değdi doğrusu.. 

     Tabi ben zaten kendimi ağlamaya şartlandırdığım için filmin ilk beş dakikasında ağlamaya bir başladım, son sahneye kadar salya sümük ne var ne yok döktüm içimde.. İlk defa bir sinema salonunda hep beraber bu kadar çok ağlayan insan gördüm, bunlarının yarısının da erkeklerin oluşturması cabası..:) O değil de ben göz pınarlarımı kurutmaya yemin etmiş gibi salya sümük ağlarken Tuğba'nın hiç tınmaması biraz sulugöz hissettirdi bana kendimi!.. 

     İzlenilesi filmler listeme üst sıralardan girmeyi başardı şimdiden.. Lafı fazla uzatmıyorum ve romantik komedi sevenler izlesin diyorum, pişman olmayacaksınız..