İŞTE ALTERNATİF CEVAPLAR  :)




+sevgilin var mı?
-taze bitti ya, 5 dakka önce gelsen yetişecektin.

+var ama vermem.


+ sevgilin var mı?
- vatandır benim sevgilim
+ iyi akşamlar.



-sevgilin var mı?
+yaptım olacak.


-sevgilin varmı ?
-varlık ve yokluk görecelidir.

- sevgilin var mı?
+ bir bardak süt için inek beslemem.
- o ne demek lan?
+ felsefi temele daha oturtamadım.
- iyi çalışmalar.
+ eyvallah.


+sevgilin var mı?
-nihilistim ben yea


+allah ol derse olur .


+ sevgilin var mı?
- hayırlısı be gülüm. (ağızda sigara, yüzde bitkin bir ifade ile)


+belki var, belki yok; bunu bilemeyiz.


+yok abi 
o kadar aradım yok.
(aynı sorudan bıkmış bünyelerin verdiği alternatif cevaplardır.)

-sevgilin var mı?
+olmalı mı?

+olsun diye ben de çok istiyorum ama karım izin vermiyor ...


+niye? yoksa bulacak mısın bi' tane?
-olabilir.

-sevgilin var mı?
+bu bir teklif mi?


+bem bilmem beyim bilir..


+var ama evde.



2013'ün ilk postunda, sevgilisi olmayan değerli okuyucularımı düşündüm ve "sevgilin var mı sorularını savar" bu postu derledim..:) Bundan sonraki sevgilin yok mu sorusuna verilecek en kapak cevabı seçip yapıştır çok sevgili okuyucu!.. diyorum ve her zaman olduğu gibi geleneğe uyarak yanaklarınızdan mıncırıyorum..:)





Daha fazlası için buraya tık tık