Tuvalette resim çeken insan neyi kanıtlamaya çalışıyor olabilir, hep merak etmişimdir..


Seviyorsa gerisi önemli değil dedi geçen bir arkadaşım bir film hakkında yorum yaparken.. Peki ya saygı duymuyorsa!.. Mesela seni bir güzel dövse, tehdit etse ya da bir güzel dümdüz küfürleri bassa! O zaman da sevgi yeter mi?


Kadınlara dedikoducu diyen erkeklere sesleniyorum, bir kızın özel hayatını "kesin bilmemne yapıyor, kimle ne halt yiyor, ooo mini etekleri de giymiş kesin yollu vb" pis şekillerde 3 saat konuşup arkasından atıp tutmak dedikodudan sayılmıyor mu!


Acaba insan neden yapılan iyilikleri, fedakarlıkları bir anda unutur da; yapılan hataları bir ömür unutmaz, deve gibi kin tutar?


Misafirliğe gelen teyzelerin her yaramaz çocuğa "ayy nasıl da hareketli maşallah kesin çok zeki olacak" vb bol keseden attığı teselli palavralarını, ebeveynler gerçekten yutuyor mu acaba?


Sinemada en ufak seste rahatsız olarak o arkadaşı uyarma ihtiyacı duyan ve arada aldığı patlamış mısırla katur kutur mısır yiyen insanlara sevgiler..


Kızların "benim sevgilim daha yakışıklı, düşünceli, romantik vb" konularında sevgililerini  yarıştırarak üstünlük sağlama çabaları erkeklerin araba yarıştırmasına benzer.. İkisinde de ortaya ilginç diyaloglar çıkabiliyor..


Çiftler sevgiliyken birbirleri üzerinde etkili, evlendikten sonra ise yetkili haline gelir.. 


Gözünü sabah Facebook'ta açıp akşam Twitter'da kapatan, sosyal alemi kendine mesken tutan sanal arkadaşlarıma selam olsun..

Hep takılmışımdır ben sana değil aşka aşığım ya da ben seni değil seni sevmeyi seviyorum lafına.. Lan git sevgiye aşık ol o zaman beni niye araç olarak kullanıyorsun o zaman demezler mi adama..


Normalde bağıra çağıra hanzo gibi konuşan; ama ilk kez karşılaştığı yabancılarla, özellikle de erkeklerle konuşurken sesini bin kat incelten ve bu sivrisinek vızıltısı sesiyle kibar olduğunu düşünen kız arkadaşlarıma kokulu kokulu öpücükler gönderiyorum..

Otobüste yanıma yüz kg civarı kilolu bir bayan oturdu, valla ben bu kadar kısa zamanda kimseyle bu kadar yakınlaşmadım.. Akraba olsak yeridir..


Merak ediyorum, 'sorun sende değil, ben de' klişesini kullananlar var mıdır hala?