Evet sevgili okuyucu yanlış okumadın bildiğin çürük çıktım! Geçen çarşamba günümü hastane ve doktorlara feda ettim.. Sonuç: tırtt ! 

     Önce göz hastanesinde öğrendiğim kör olduğum gerçeğiyle yüzleşirken dönüşte bütün yol boyunca arkadaşın omzunda sızlandım, höykürdüm.. Yok daha kör olmadım küçük bir problem sadece :( bu bile beni benden almaya yetti zaten.. 

     Durun daha bitmediii! ardından çene cerrahisine gittim ve orada da bu sefer de soldaki 20lik dişimin yan yattığını öğrendim, tam onun hemen küçük bir operasyonla alınması fikrine alışmaya çalışırken bir de çenemdeki bilememne diskinin kaymış olduğunu öğrendim.. Noluyo lan ölecek miyim ne? yaşlı olsam bu kadar çok sağlık problemim olmazdı heraldi!! 


Çok şükür dostlar benim de artık bir gözlüğüm ve lenslerim var!

     Bu gazla gittim kendime hemen küçücük numaralarıma uygun gözlüğümü ve lenslerimi aldım, aldım da halt ettim! bir bekle bilene sor ama dmi? nerdeeeeee!! Daha sonra gözlük takan arkadaşlarla konuştuktan sonra o kadar küçük numaralar için genelde gözlük takmadıklarını ve takmazsan ilerlemediğini ama takınca ilerlediğini bizzat gözlük takanlara tasdik ettirdim.. Biraz rahat durabilsem zaten, şaşırırım.. 

     Neyse ben de bunlara dayanarak ara ara ayıp olmasın o kadar aldım diyerekten gözlüğümü ve lenslerimi takiciim; bundan mütevellit artık sizin de dörtgöz bir gereberanız var sayın ve çok sevgili okuyucu.. Müjdemi isterim :)