Dax Supergro Hair & Scalp Conditioner/ Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Ben de dahil olmak üzere kullanan herkesin gayet memnun kaldığı sanki sihirli değnekmiş gibi kullandığın ilk andan itibaren etkisini gösteren harika bir saç ürünü..


Özellikler boya yüzünden yıpranmış, uçları çok kırılmış, parlaklığını yitirmiş cansız, mat ve kuru saçlarda çok etkili. 


Bir ara saçlarımı açtırıcı ile açtırma gafletinde bulunmuştum.. Nasıl bir kırılmadır o Allahıımm, saçlarımdaki kırıklar artık iyice yapağı kıvamına gelmişti bi de üzerine boya bilmemne derken benim saçlar oldu mu sana süpürge!! Neyse ki Dax Süpergro sayesinde saçlarım eskisinden çok daha sağlıklı hale geldi.. Hele bir de bir arkadaşım "canım saçların çok ışıltılı, sanki altında led aydınlatma var gibi" deyince çok sevindim ve bunu çok sevgili okuyucularıma da anlatmalıyım dedim :)


Öncelikle ürünün kapağında yazan vaatlerine bir göz atalım;
Saçın daha hızlı uzamasına yardımcı olur.
Saçı ve saç derisini besler
Nem kaybına karşı direnci arttırır.
Saç uçlarını tedavi eder.
Kırılmaları önler.
Yumuşaklık parlaklık ve canlılık verir.


Daha hızlı uzatıyor mu? Evet gerçekten bu kullandığım süre zarfı içinde saçlarımda normalden 2 cm daha fazla bir uzama gözlemlediğimi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

Normalde pek kepek sorunum yoktur; yalnızca saçım kirlendiğinde veya saç derimi kaşırsam az bi kepek çıkıyordu, sanırım dax bu sorunu da ortadan kaldırdı.. Saç derisini de nemlendirerek beslediğinden olsa gerek artık hiç kepeklenme olmuyor.

Benim yapağı gibi olmuş, kırıklardan geçilmeyen o saçlarımı bile düzelttiyse hiç korkmayın; yıpranmış  saçlar için kat be kat daha iyi sonuçlar verecektir.

Ve kesinlikle harika bir parlaklık ve yumuşaklık veriyor. İlk kullanımdan beri hissedilen bu yumuşaklık hissi devamlı yani düzenli kullandıkça kadife kıvamına geliyor ki sormayın.. İlk zamanlar elimi saçımdan çekemiyordum..:)


Yapısı;
İçeriği sadece doğal bitki yağlarından oluşuyor. Beyaz renkli ancak eline alınca şeffaflaşan güzel bir yapısı var. Yine koyu kıvamlı gibi duruyor ama eline alınca parmakların sıcaklığıyla olsa gerek hemen elinizde eriyor. Kokusu ise çok tatlı, hindistan cevizi gibi kokuyor aynı.. 


Kullanımına gelince;
Ben saçlarımın çok kötü olduğu zamanlarda haftada 2 gün kullanıyordum, saçım kendine geldikten sonra ise haftada 1 kez kullanıyorum.. Özellikle saç diplerinize ve saç uçlarınıza masaj yaparak yedirmeye özen gösterin ve tüm saçınıza uyguladıktan sonra tepeden toplayarak veya bir bone takarak birkaç saat bekletin.. (Bone takarsanız, saçlarda yağın emilimi daha etkili oluyor) Normal saçlar için 2-3 saat bekletilmesi yeterli bence; ancak ben geceden sürüp sabaha kadar bekletiyor ve sabah yıkıyorum.. 


Fiyatı ve Edinebileceğiniz Yerler;
Watsons'da ve daha birçok kozmetik mağazasında satılmakta; ancak Dax'ın bir de jölesi var o yüzden sakın karıştırıp onu almayın, Dax süpergro diye isteyin. Bir küçük boyu ve bir de büyük boyu bulunuyor. Öce bir deneyip bakayım derseniz küçük boyundan başlayın, ancak büyük boyunu da alırsanız hiç pişman olmazsanız.. Küçük boyu 6-7 tl civarındaydı en son, büyük boyu ise 25 tl gibi bir fiyat(tabi farklı yerler farklı fiyatlara satabiliyor)



Deneyin pişman olmayacaksınız diyorum ve tabiki geleneğe uyarak yanaklarınızdan mıncırıyorum..:)